سایت بزرگ آموزشی تفریحی

منصورخان

احساس تهوع و استفراغ در یائسگی

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۵۰ ق.ظ

احساس تهوع و استفراغ در یائسگی

یکی از علائم یائسگی احساس ضعف و خستگی است. در واقع زنان بعد از یائسگی در مورد احساس آرامش، ضعف، اشتها و کاهش اشتها برای انجام وظایف ساده شکایت می کنند. در یائسگی، همه اینها رایج هستند و دلیل کاهش استروژن است. این هورمون دارای اثر محرک بر بدن است. از آنجایی که در سن پنجاه سالگی، هیپوتیروئیدیسم یا سایر بیماری ها می تواند چنین مشکلی ایجاد کند.
یائسگی و ریزش مو بر روی صورت

با ظهور یائسگی، چند مچ دست تیره تر و ضخیم تر بر روی صورت وجود دارد. این طبیعی است به علت تغییرات هورمونی و به خصوص کاهش استروژن در طی یائسگی. این هورمون از طریق بیضه ها (در مردان) و تخمدانها (در زنان) و غدد فوق کلیوی ترشح می کند. به طور کلی، ریزش مو، به ویژه در صورت یائسگی، یک مشکل طبیعی و طبیعی است و نگرانی نیست.
ریزش مو در یائسگی

عادی: علامت معمولی یائسگی، ریزش موی تدریجی است و البته متوسط ​​است. به همان شیوه، ریزش مو در ناحیه تناسلی نیز در طول یائسگی کاهش می یابد. بهتر است با یک متخصص پوست، متخصص زنان یا متخصص زنان مشورت کنید، زیرا حضور هورمون هایی که هورمون های مردانه را ترشح می کنند، به عنوان مثال در غدد فوقانی، می تواند باعث ریزش مو شود.
درمان و پیشگیری از از دست رفتن سکه در زنان و کودکان
احساس غم و ناراحتی در زمان یائسگی

عادی: بسیاری از زنان در منوپوز اغلب احساس می کنند که باید گریه کنند. احساس تکانشی، اضطراب، اضطراب، ناراحتی و ناراحتی از بدن، افکار عمومی یائسگی هستند. مجموعه ای از این احساسات ناخوشایند نیز مربوط به هورمون های زنانه، به خصوص استروژن، مسئولیت تنظیم خلق و خوی ما است. در دوران یائسگی، در برخی از زنان، توقف ترشح هورمون ها موجب تغییر در حالت روحی آنها می شود. یائسگی عامل بروز شکنندگی و آسیب روانی و ضعف فیزیکی است. بنابراین ظهور این احساسات تا حدودی طبیعی است. عادی: اگر یک زن در خلال یائسگی بر روی قلب و ذهن هیچ کاری نداشته باشد، نمی تواند به درستی بخوابد و نمیتواند کاری برای غلبه بر آن انجام دهد، این می تواند نشان دهد افسردگی جدی است. در این مورد، شما باید به یک دکتر بروید.

  • منصور تنهایی

نظرات (۱)

سلام در صورت تمایل برای افزایش بازدید از بلاگ شما و همینطور من به طور تعاملی به صفحه ی این لینک مراجعه کن

لینک صفحه

https://eche.ir/series/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%87-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87/177-2/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی